نمایشگاه های تخصصی پارک علم و فناوری

در ادبیات بازاریابی امروز ، نمایشگاه به مکانی اطلاق میشود که تولیدکنندگان ، محققین ، مبتکرین و نوآوران صنعتی و بازرگانی به نمایش و عرضه کالاهای جدید می پردازند و از این طریق سعی میکنند با تولیدکنندگان مواد اولیه مورد نیاز ، خریداران ، پیمانکاران و سازمان های دولتی و رسمی ارتباط برقرار سازند.


اهداف حضور در نمایشگاه

الف- فروش بیشتروافزایش سهم بازار

ب- معرفی کالاهای جدید

ج-بدست آوردن شهرت واعتبارومعروفیت

د-اخذسفارش کلان برای آینده ( پیش فروش کردن)

و- برقراری ارتباط باجامعه ومصرف کنندگان(فعالیت روابط عمومی)

ز-ایجاد ذهنیت قوی ومثبت به نفع محصول وشرکت

ح-القاء یک طرزفکریا اندیشه جدید درمصرف کننده

ط- پیداکردن پیمانکاران وتامین کنندگان مواداولیه

ه- جمع آوری نقدینگی

انواع نمایشگاهها برحسب نوع فعالیت

نمایشگاههای عمومی بازرگانی

نمایشگاههای بازرگانی تخصصی

نمایشگاههای اختصاصی

اکسپوهایانمایشگاههای غیربازرگانی

نمایشگاه فروش یاعرضه مستقیم کالا

نمایشگاههای مجازی

سیستم نمایشگاه بین المللی ماهواره ای

 
جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با واحد مدیریت بازاریابی و تجاری سازی خانم مهندس میرزنده دل با شماره تماس 33461818-013 تماس حاصل نمایید. 
نمایشگاه های تخصصی
کلیه حقوق این پایگاه متعلق به پارک علم و فناوری گیلان می باشد.
Powered by DorsaPortal